Marín tanca la temporada

 

Finalment, el cop que va rebre Lluís Marín a l’última prova de la Copa del Món, a Baqueira, ha precipitat el final de la temporada de boardercross per al rider andorrà. 

Llegeix més...

Acosta, 26è a l’eslàlom FIS de Les Menuires

 

Avui s’ha disputat una nova cursa a l’estació francesa de Les Menuires, amb l’equip B masculí.

Llegeix més...

L’equip andorrà per al Team Event de la WC de Soldeu

La Federació Andorrana d’Esquí comunica els equips que formaran part de la competició de l’Alpine Team Event de les Finals de la Copa del Món de Soldeu, a Grandvalira.

Llegeix més...

Esteve, podi a l’eslàlom FIS de Wildhaus

 

Avui s’ha disputat a Wildhaus (Suïssa) una nova prova FIS, amb un eslàlom que ha deixat Àxel Esteve en la 3ª posició.

Llegeix més...

Hinterreitner i Ramírez, al gegant FIS de Morzine

 

Avui s’ha disputat a Morzine (França) un nou gegant FIS femení, amb Sissi Hinterreitner i Zoe Ramírez.

Llegeix més...

L’equip masculí B, a l’eslàlom FIS de Les Menuires

 

Avui s’ha disputat a Les Menuires (França) un eslàlom FIS masculí, amb l’equip B de la FAE.

Llegeix més...

Gutiérrez, 10ª a l’eslàlom dels Nacionals d’Eslovàquia

 

Avui s’ha disputat a Jasna (Eslovàquia) l’eslàlom femení dels campionats nacionals d’Eslovàquia, amb Mireia Gutiérrez en el top 10.

Llegeix més...

Salvadores, top 10 i millora de punts FIS a l’eslàlom de Wildhaus

 

L’estació suïssa de Wildhaus ha acollit avui un primer eslàlom amb la presència de l’equip de tècnica de la FAE.

Llegeix més...

Roger Bartumeu, 31è al gegant FIS de Les Menuires

 

Avui s’ha disputat la primera cursa de les FIS de Les Menuires (França), amb l’equip B masculí.

Llegeix més...

Ramírez, 44ª al gegant FIS de Morzine Avoriaz

 

Avui s’ha disputat el gegant FIS de l’estació francesa de Morzine Avoriaz, amb part de l’equip femení.

Llegeix més...